Cinta ini!!!!


camna perasaan korang semua time bercintan cintun dulu????(bagi yg dah kawin la)

Cinta???Rindu???Cemburu???Terbayang-bayang siang & malam???Tenang???Bahgia??? Berbunga-bunga???Berlagu riang???asyik???

Pernah tak korang teringat2 time zaman duk kemaruk bercinta dulu???berbalas2 sms, calling-calling, dating-dating, rindu-rinduan,merajuk, dan sebagainya la... :)

Ni bukan saya nak buka diari cinta semalam, memang indah bila teringat balik waktu bercintan cintun dulu2..terutama hubby la cinta pertama dan satu-satunya cinta dihati tiada yg lain...hihihi ( love u sayang )

Cuma sepanjang hampir setahun duk berjauhan ni sekali sekala terasa macam masa bercintan dulu jer, ya la sms dan calling-calling mengucap kata cinta dan rindu, cuma kali ni terselit la sekali ucapan rindu kat anak2 tu....merajuk klau sms/call tak dibalas/diangkat...cam budak2 pun ade....

Mungkin ni la hikmah disebalik berjauhan ni, rasa cinta tu makin berbunga-bunga.

Semoga perasaan cinta ni akan trus mekar bila kami duduk bersama semula nanti............

o O O Tata Jumpa di entry yg lain....!
o ___ _ _
TS__[O] |___| _(_)_ _(_)_ _(_)_ _(_)_ _(_)_ _(_)_ _(_)_
{======|_|"""""|_|"""""|_|"""""|_|"""""|_|""""|_|""""|_|""""|
./o--000'"`-0-0-'"`-0-0-'"`-0-0-'`-0-0-'"`-0-0-'"`-0-0-'`-0-0-'"
,.+""-., ,.-""+.,
,.+""-.,_,.-""+.,


No comments:

Post a Comment