Kalau diberi pilihan....


Kalau diberi pilihan pastinya kita akan buat pilihan yg terbaik, pilih apa yg terbaik untuk diri kita, keluarga kita dan masa depan kita kan....Dan pastinya jugak kalau la kita ni diberi pilihan pasti ade yg akan pilih untuk kembali ke masa lalu dan perbaiki apa yg dah terjadi yg terkurang kn????

tapi tu semua kalau la kn??? dan belum tentu kita tahu antara pilihan yg kita ade tu mana satu yg terbaik buat kita.... :D

hahaha kali ni nak merepek pasal pilihan plak ke sy ni????

tak de la, saya bukan pakar motivasi ker ape ker, hidup pun tk byk mkn garam pun lg, cuma kali ni nk tahu klau korang kn antara kat bawah ni mana yg korang akan pilih:
  • Berbadan kurus
  • berbadan gemuk @ ala-ala berisi & chubby
  • beruban
  • gigi
hihihihi...bukan apa ade orang cakap kalau badan kita kurus dan muka pun tak berisi kita akan cepat nampak tua, ya la cam orang tk cukup mkn pun ya klau yg terlampau kurus tu, muka nampak tk bermaya sgt..ade tu klau tinggi dan kurus nampak bongkok skit kn...

Kalau badan berisi (bukan overweight tau) dia akan nampak awet muda skit, mungkin muka bila berisi dia menegang tu yg nampak muda..agaknya la...

Tapi bab gigi dan uban tu..kurang relevan skit kot...orang kata klau kita cepat beruban gigi lmbt tercabut...sebaliknya klau lmbt beruban gigi pulak akan cepat tercabut..tul ke??? tah la, bukan tk relevan apa, la ni orang ramai yg pakai gigi palsu so susah skit nk tahu fakta ni betul ke tk....

Tapi mk dan abah saya (umur dh 60thn lbh) rambut still tk nampak beruban lg tapi gigi dh ade yg tercabut...mmmm any komen



1 comment:

  1. KALAU DIBERI PILIHAN.......
    BYK MDE SGT YANG SY NK PILIH..........
    TERLALU BANYAK.........
    SY NAK ULANG SMULA KHIDUPAN......
    SAYA MEMPUNYAI KUALITI KSIHATAN YANG BAIK..... CAM ORG LAIN..
    INGIN SAMBUNG STUDY IN ARCHITECTRER Y TPAKSA SY TINGGALKN DULU KRN PROBLEM KSIHATAN...
    TAPI SATU YANG SY NAK KEKALKAN... KEHADIRAN SUAMI & ANAK DALAM KHIDUPAN....PENDEK KATA.. TERLALU BYK Y SY INGIN, KALAU KHIDUPAN DPT D'ULANGKN SMULA...

    ReplyDelete