Burger sajer untuk minum petang + makan malam...


Selamat malam..

Menu untuk minum petang merangkap makan malam la kiranya burger ni, hubby tak nak makan nasi malam dan minum petang tadi pun dah lewat sangat, gara2 ade kejadian yg tak diingini berlaku..kejadian apa? tunggu next entry nanti saya update ceritanya ya...

Ok la burger kat bawah ni boleh kata burger special la sebab saya kukus dulu daging burger tu then dah agak masak baru masak macam biasa (guna margerin sedikit) untuk kasi garing skit kedua2 permukaan burger tu... so layan jer la gambar burger kat bawah ni ya...
Burger ayam bersalut telur tuk saya
Burger double daging ayam tuk hubby

Posing jap sebelum dingap...


ok la tu jer nak coret..happy blogging!!!


No comments:

Post a Comment