Menu Minum petang; Pau goreng mini...


Salam,

Entry Marathon main masak2, kali ni buat Pau goreng mini tuk minum petang minggu lepas..cam biasa inti dia sah2 la inti kacang merah, tak jemu agaknya orang umah ni ngan inti kacang merah ni...tah bila la nak buat pau goreng inti sardin ker inti ayam ker..kalau buat inti2 tu semua pun still kena buat inti kacang merah ni jugak, budak2 berdua ni bukan tahan pedas skit pun..apa pun layan gambar jer la eik....





Tu jer...nak resipi taip jer kat google, hihihihi cam malas plak nk CnP resipi kat sini...lagipun dah terlupa kat mana ambil resipi ni..ok la happy blogging



No comments:

Post a Comment