Mini apam berinti kaya tuk sarapan...


Salam...

Buat Mini apam berinti kaya ni tuk sarapan sampingan semalam...saje jer buat kelainan skit ngan apam ni, letak perasa strawbery campur oren dan letak kaya kat tgh2 apam tu, tak sangka plak anak dara tu suka...banyak ketul gak la dia makan, mungkin rasa strawbery dan manis kaya tu kot yg menarik minat dia nak makan...so apa2 pun layan gambar Mini apam berinti kaya ni eik...

Posing skit, nampak ketidaksempurnaan Mini apam nikan...

Yg kaler pink tu perasa strawbery, yg kuning tu perasa oren...apa2 la kan main campur dua perasa tu...

Nak tahu apa rasanya, cuba la buat sendiri...

Ni sewaktu dah dilucutkan "pakaiannya"...tak seksi tak menggoda langsungkan...

Yg ni plak sesi bedah siasat...mewah ngan kaya kan mana la Safiyya tak suka...

Ok la tu jer...happy blogging!!!


1 comment: