Muffin Permata Naga...Ada sesiapa teringin?


Salam...

Kali ni buat muffin plak...saje jer prepared tuk minum petang, nama muffin ni cam gempak kan..Muffin Permata Naga..hahahaha..main letak jer nama tu, sebabnya muffin ni letak buah Naga yg dipotong kecil2... bahan2 tuk buat muffin ni cam biasa la letak mentega, esen vanilla, tepung naik sendiri, gula, telur, susu segar dan potongan kecil buah Naga...sebab letak buah Naga tu la saya letak nama Muffin Permata Naga...

Ok la jom tgk rupa Muffin Permata Naga ni...

Nampak Permata Merah kecik tu...


Close Up skit...lagi clear nampak permata merah tu kan...

Bedah siasat skit...pandangan dari sudut tepi...

Ni la rupanya bila dah dipotong, yg bintik2 hitam tu biji2 buah Naga tu la...ni pun kira skit jer letak buah Naga tu sebab tak berani nak letak banyak...dahnya nampak cam kosong jer kan...skit jer permata yg kelihatannya...



1 comment:

  1. kak su, dibah nak muffin permata nilam..hehhehe...

    ReplyDelete