Ikan Masak 3 Rasa my style...


Salam,

Esok dah masuk tahun baru, hari ni last tahun 2010, pastinya ramai yg dah pasang azam tuk tahun 2011 kan, bloggers pun ramai yg tukar templates baru bersempena nak masuk tahun baru ni, tak kurang jugak yg tukar header baru kan..saya pun tukar jugak tapi dah tukar awal2 so macam bukan bersempena tahun baru la plak kan...

Ok la entry kali ni just nak tayang menu utama tgh hari tadi, sebab teringin nak makan ikan 3 rasa so tak dapat makan kat kedai, makan yg hasil tangan sendiri pun jadi lah, tapi ni ikan 3 rasa versi saya , versi main campak2 janji sedap ditekak hubby dan tekak sendiri, jadi la kan...so layanzzz...



Sebab ni resepi main campak2 tak de la nak letak bahan2 yg digunakan, letak apa yg ade dalam peti sejuk jer ;0)


No comments:

Post a Comment