Kita akan mati kalau....


Salam,

Agak2 korang la kan apa penyambung kepada ayat kat atas?

Adakah :
  1. "Kita akan mati kalau....tak de udara"
  2. "Kita akan mati kalau....tak makan"
  3. "Kita akan mati kalau....accident"
Tekaan korang? ade salah satu dari pilihan kat atas atau korang ade tekaan korang sendiri? pssssttt apa yg korang teka penyudah kepada ayat kat atas tu.... kongsi2 kan la....

Okey la..nak tahu apa jawapannya? nak tahu apa penyudah ayat Safiyya tu?

hihihhhih mesti korang tak sangka penyambung ayat tu ialah:

***********************

*****************

**********

*****
***
*

Macam2 anak dara nih, tu ayat bosan terperap kat umah la tu....

1 comment:

  1. aduh.///budak budak skrg..ayat semua yg x terjangka...mcm anak ct...dia minta belikan beg sekolah..ct x nak..dia leh ckp"mama kedekut mcm cina"...adeh...

    ReplyDelete