Monyet tido di pelamin... cooooomeeeeellllll!!!!!!!


Salam,

Pernah tgk monyet tak? korang rasa comel tak anak monyet? Ingat kucing jer ker cute klau pakai baju dan seluar, anak monyet pun nampak cute jugak tau klau pakai baju dan seluar nih, hihihihi lagi2 klau tgh tido kat pelamin... tak caya tgk kat bawah ni:

Korang kenal tak ngan monyet nih? tahu siapa pemiliknya?

Ni la pemilik anak monyet ni, tgk nampak cute jer kena dukung, dah macam anak orang pun yer jugak kan....

Apa2 pun Tahniah buat Ayu Raudhah dan zaquan adha...


Dan credit jugak tuk ohbulan dan Piccalasso tuk gambar2 yg diatas nih....

Lepas ni binatang apa plak la bakal2 pengantin nak bawak naik pelamin eik..ade jadi trend plak nanti bawak haiwan peliharaan atas pelamin..siapa tahu kan, mungkin lepas ni ade pengantin yg bawak Iguana plak ker? ;0)

1 comment:

  1. comel kan kak..comel jugakla template baru akak ni..segar

    ReplyDelete