Pakai b.yond ?


Salam,

La ni dah tak pelikkan sana sini bleh nampak piring astro tergantung, klau kat premis kediaman yg bertingkat2 tu lagi la kekadang cam serabut jer tgk berderet2 piring astro ni..cam kat tepi umah ni la, 4 buah rumah yg ade kat tingkat ni, hampir 4 buah piring astro jugak la yg duk bertenggek kat tepi luar anjung umah kitaorang nih..klau time wakil astro datang nak pasang piring tuh bising bunyi mesin gerudi tuh tak hingat kuatnya..nasib la kan dah memang kat situ port nya.

Astro dah ramai yg pakai, camna plak dah ramai ker yg tukar guna astro b.yond? klau ikut kata wakil astro klau nak pakai astro b.yond ni TV pun nak kena sesuai jugak..klau tak gambarnya cam sama jer pakai tak pakai b.yond. Bagi yg dah pakai b.yond tuh korang rasa ade perbezaan tak ngan sebelum nih. chanel HD pun tak de la banyak mana kan, cuma klau bagi peminat bola tuh klau tgk kat channel 831 atau 832 tuh terasa la kepuasaannya kan...

 Sumber : Astro

Camna plak ngan astro b.yond PVR tuh, bagi korang2 yg memang ambil pakej nih, berbaloi tak pakai PVR tu? hihihi saje tanya, cam saya nih rasa cam tak de kepentingan pun lagi nak guna PVR tuh dan memang tak ambil pun pakej tu kang banyak plak nak kena bayar kan..rugi jer klau tak guna kan...hmmm sentuh bab PVR nih, astro ngan nuffnang kan ade buat pertandingan pasal nih, cara dan syaratnya pun tak susah mana, hadiah pun bleh kata menarik la jugak ( Percutian 3 hari 2 malam di Sutera Harbour, Kota Kinabalu).

Bagi yg ade akaun nuffnang dan ade astro tuh klau nak tahu lebih lagi pasal pertandingan tu bleh tgk kat sini , dan bagi yg nak info lebih pasal b.yond bleh pergi ker official website dia kat sini.

http://www.churpchurp.com/anamarza/share/astropvr-changeyourlife
ChurpChurp | Social Share » Take part in Astro PVR Change your Life Contest today! (Preview)

No comments:

Post a Comment