Pengkid kahwin dengan isteri orang (999)


Salam,

Tgh Layan 999, tadi keluar pasal kes seorang pengkid dan pasangannya seorang wanita yg masih bergelar isteri orang (klau tak silap la) ditangkap, sekali dengan peralatan seks, CD dan album gambar "perkahwinan" diaorang..gambar tu rasanya ambil kat studio jer..tapi

Macam2 dunia sekarang nih kan, tu yg keluar kat Tv dan yg kena tangkap, yg tak keluar tah camna la, doakan diaorang kembali ke pangkal jalan jer la, tu lebih baik dari kita mengutuk kan...

Dunia dah akhir zaman, sama2 la kita pelihara zuriat kita agar terhindar dari bayang2 dosa, berdoa dan berusaha la agar anak2 kita menjadi anak yg soleh dan solehah dan sentiasa dekat dengan Allah SWT..Amin!!!

5 comments:

  1. hmmm,dah takde lelaki ke kat dunia ni lagi..ish ish

    ReplyDelete
  2. hihi. apa yang dia dapat dari pengkid tu ye? mungkin lebih kasih sayang

    ReplyDelete
  3. nauzubillah moga dijauhkan dr benda2 merapu gini..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...sorry just nk ckp je,korang x knl sya,sya adlah golngan yg korang sbt 2,just nk ckp jer,km x mntk nk jd mcm ni la,km jd mcm nie x semestinye km akn selamanye mcm nie,insyallah suatu hari nanti km akan berubah k.so jgn hina sngt golongan mcm km ni k.harap maklum,assalammualaikum...................

      Delete