Beg ku dan beg itu..jauh bezanya!!!


Bagi korang kan, apa ciri2 handbag atau bag yg korang suka? Cam saya, memang tak pandai nak ade banyak2 handbag ker bag ker, pandai pakai satu jer beg tangan ni, tunggu la dah rosak baru sibuk nak tukar yg lain. Kalau time cari pulak, nak kata cerewet tak de la cerewet mana, tapi saya lebih suka beg yg ade 2 "bilik", tak kecil sangat dan tak besar , cukup2 boleh letak dompet/beg duit, letak pampers satu, dan barang2 lain sikit2. Harga pulak memang cari yg setakat cukup2 budget, lebih sikit dari RM100.00 dan tak de la bermimpi nak pakai yg berjenama ni.


Beg Berjenama? ayat biasa orang yg tak berduit "tah tak berminat la yg berjenama-jenama ni, asal boleh pakai, tahan lama dan selesa dah cukup" hihihihihihi...Tapi kalau ade diskaun dan harganya boleh ditimbang tara tak salah ambil peluang kan...

Tapi kan kalau beg2 kat bawah ni, memang tak bermimpi pun nak memilikinya. Harga salah satu beg ni boleh beli berbiji2 buah rumah kos sederhana, sekali kena ragut macam hilang sebiji kereta mewah...kalau la ade yg nak hadiahkan beg ni kat saya memang tang tu jugak akan di lelong..makcik kaya!!! makcik kaya!!! hihhihihi sape tak nak kan?

1001 Nights Diamond rekaan House of Mouawad bernilai RM11.56 juta
Gambar kredit : 2pep.com



Hilde Palladino Gadino

Hilde Palladino Gadino berharga RM117,048

Gambar kredit : inoutstar.com

klasik Diamond ForeverBeg tangan klasik Diamond Forever daripada Chanel bernilai RM794,113

Gambar kredit : purseblog.com

2 comments:

  1. wah..
    x mampu TK nk pakai tu..

    ReplyDelete
  2. kakyong masih lagi guna beg yg harga RM10 yg dibeli lebih 10 tahun dulu... masih tahan lasak.. beg yg mahal2, yg rege RM50 ke atas banyak yg dah rosak...

    kalo dpt beg yg mahal camtu.. sapa tak nak.. lelong siap2.. leh guna duit utk perkara lain yg lebih bermanafaat

    ReplyDelete