Tahniah 'Ustaz Amirul'...oppss Ashraf Muslim


Katanya ada siaran langsung majlis pertunangan ashraf muslim di TV9, betul ke? Betul la tu, siaran langsung pukul 9.30pg 23hb april 2011, dan majlis perkahwinan akan dibuat pada 1 Syawal tahun ni di Mekah (kalau tak silap). Apa - Apa pun tahniah buat Ustaz Amirul a.k.a Ashraf Muslim. Kat bawah ni tunangannya, sweet dan sopan jer kan.

Namanya Nor Dayana, usianya 24 tahun, anak kepada hj Lokman tn empunya pusat perubatan Syifa Al Hidayah. Bakal Doktor Dayana ni tau.



Info dan gambar kredit pada MYARTIS.COMbudiey.com

4 comments:

  1. saya pon tgk di tadi..tahniah kepada kedua2 belah pihak!!

    ReplyDelete
  2. alaaaa...dibah jaga exam...ruginyeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  3. tak tgk pun..
    apapun tahniah buat ashraf..

    ReplyDelete
  4. cantik2. peh, bakal doktor tue.. berkenan juga tn hj lokman nk bermenantukan asyraf, syukur lah

    ReplyDelete