(18sx) : Jaga lah pandangan mata korang


Ada orang kata, kalau nak mata sentiasa elok pandang lah pemandangan yang hijau, kerana pemandangan pepohon, gunung-ganang yg menghijau tu boleh menyejukkan mata. Terutama bagi korang-korang yang duduk di hutan batu, yang kerjenya menghadap skrin komputer, yang terdedah dengan debu jalanan, juga yang selalu dihadap dengan pendedahan yg terlampau, lagi la perlu pada penjagaan mata ni kan.

Jaga mata ni pun bukan sekadar jaga secara zahiriah sahaja, maksudnya bukan setakat rasa pedih atau rasa mata kering titis Eye Mo, rasa mata letih pejamkan mata atau tengok pemandangan yang menghijau. Susah sebenarnya nak jaga mata ni, maksud saya jaga pandangan mata, terutama zaman millenium ni. Ramai yang pakai pakaian tak cukup kain, boleh dikatakan pusing kanan pusing kiri ada jer yang boleh mengarah kepada zina mata.

So pada yang nak jaga pandangan mata jangan tekan play video kat bawah ni eik, walau hati meronta-ronta nak tahu apa kah isi kandungan vidoe ni. Melainkan korang rasa ada sebab-sebab tertentu yang membolehkan korang melihat video kat bawah ni. Dipersilakan.....




Sumber : Billy Info

psssttt : korang tengok ke tak video atas ni? (^_*) Tak pe kot tengok, tapi jangan tengok kat pompuan tu, tengok camna gaya lelaki yang tak mampu nak jaga pandangan mata bila dihidang sesuatu yang terdedah. 

2 comments:

  1. nak tengok tak? nak tengok tak? cuba sesapa jawab soklan nih, nak tengok tak?

    ReplyDelete
  2. takut pulak nak nengok kak..hahaha

    ReplyDelete