Bang, dia tu lelaki ke perempuan ?


Selalu kalau outing ngan hubby pastu terserempak dengan makhluk yang saya tak sure lelaki ke perempuan dengan sekilas pandang mesti soalan tu yang saya akan tanya pada hubby. Nampak sangat malas nak tengok betul-betulkan. Hihihihi bukan malas nak tengok tapi kang kalau beria sangat pandang kang ada kena sound pulakkan.

Orang kata sekali pandang dah tahu mana satu jantan yang mana satu betina kan. Tapi zaman sekarang ni kekadang susah jugak nak pastikan yang tu lelaki ke perempuan kalau sekadar tengok pada pakaian , atau pandang belakang badan sahaja.

Kadang-kadang sekilas pandang cam perempuan tapi bila amati betul-betul rupanya lelaki…tipah tertipu bang, eh eh bukan, tipah confius tengok gambar bawah ni betul ke lelaki? ce jawab ce jawab…

lelaki
p/s : Nak tahu jawapan cari kat sini

3 comments: