18SG : Jangan tengok kalau anda seorang pencinta haiwan


Video ni lama 11 minit , ada 3 binatang yang di paparkan iaitu babi, ayam dan lembu. Jika korang memang jenis yang tak sampai hati dan pencinta wanita eh bukan pencinta haiwan sila jangan tengok, tak pun buat cam saya, skip-skip je tengok, dan ada masa buka tabs lain setakat dengar je...


Kesian harapnya penternak ayam dan lembu kat Malaysia ni tak buat la camtu kan. Agaknya produk hasil dari ayam dan lembu dari luar negara tu adakah dari penternak yang macam kat video tu?

Fikir - fikir kan!!!

1 comment:

  1. eeer.....
    tak sanggup nak tengok...
    nanti tak sampai hati nak makan ayam.
    huhuhu!!!

    ReplyDelete