Bila PM datang...


Hari ni , Perdana Menteri kita

Datang ke sini bersempena

Di Stadium Mini Jengka


Bila dah namanya PM yang nak datang, ada pokok yang ditebang, dahan dicantas semak dibersihkan, dan


 Menyebabkan kesesakan

Tapi tak pa paling kurang pun, cantik dan best sikit nak lalu jalan yang dah diturap baru kan

Ada gosip di angin lalu yang sibuk duk canang yang Jengka ni bakal dijadikan satu daerah baru, dan juga stadium mini Jengka tu nak dijadikan stadium untuk Felda United tah betul atau tak tu kita kena tanya angin-angin yang membawa gosip tu la eik



8 comments:

  1. jengka nak tukar nama baru kan? jadi bandar tun abdul razak. tahniah orang jengka. besa ahh, orang beso2 nak datang, kalutlah depa2 suma, kalo tak macam tu je le, hehehe...

    ReplyDelete
  2. itu untuk sambutan hari peneroka felda kan...hari ini

    ReplyDelete
  3. jengka nak tukor nama kan kak..arini le tukar tu gamaknya..erm..kalo x dtg tkde le pulak nak turap jalan sume ek..takpela, moga jengka makin maju dan bawak kebaikan untuk rakyat

    ReplyDelete
  4. orang jengka seronok dapat banyak peruntukan.

    ReplyDelete
  5. Dah berbuih mulut suroh nurap ke jalan.Tak jalan2 juge.Datang PM baru kelam kabut.Mane2 tempat tak molek jalan tu ajok2 la PM datang.Tak sampei sebulan,lawo la jalan ter...

    ReplyDelete
  6. oklah tu.janji cantik kan selamat hari felda untuk felda jengka pahang. mesti seronok kan

    ReplyDelete
  7. slalu gak gi jengka..moga bertambah maju disana...:)

    ReplyDelete
  8. tahniah buat bandar jenga dapat nama baru....

    ReplyDelete