Ce cuba korang pulak yang buat uji kaji


Ni bukan la kali pertama tgk orang buat uji kaji ke atas burger dan fries dari mcD ni, rajin dia orang kan. Kalau tengok dalam video ni, rasa cam ...rasa cam apa eik?

Korang tengok je la sendiri!!!


Agaknya burger dan fries mcD kat malaysia ni sama ke ngan yang kat luar negara dari segi pembuatan dan bahan yang di gunakan?

Tak de ke orang Malaysia yang rajin nak buat uji kaji cam tu?

Ce cuba korang pulak yang buat uji kaji dan kongsi hasil uji kaji korang tu ngan semua orang...

Ce cuba ce cuba!!!

No comments:

Post a Comment