Roti bakar bunga-bunga pizza


Sambil layan Malaysia lawan chelsea semalam, buat roti bakar. Sebab letak bahan topping macam pizza tu dan buat bentuk cam bunga, makanya dengan sesuka hati bagi nama Roti bakar bunga-bunga pizza. Muahahaha...suke-suke hati mokcik la nak taruk nama apa.

Camna cun tak rupa Roti bakar bunga-bunga pizza ni?


Even tak cun pun korang kena ngaku roti ni cun. hahahaha

Resepi?

Hentam saje da!!!!

Yang penting basicnya roti putih dan toppingnya ikut anak tekak masing-masing (^_-)



4 comments:

  1. er kak, camne nak wat bentuk gitu? amie ni tak kretip la

    ReplyDelete
  2. a'ah kak...camana wat bentuk mcm tu ye?

    ReplyDelete
  3. Saya panggil ia pizza mini!! ~haha..

    Yang penting rasanya..rupa huduh pun takpa, asal sedap..ekekeke

    ReplyDelete
  4. nmpk sedap..
    nk sikit..

    btw, cun la templet baru blog akak..

    ReplyDelete