Tak kuasa nak cakap banyak...Korang fikir la sendiri!


Biar gambar yang berbicara untuk korang nilai dan tentukan apa yang sepatutnya seorang wanita yang bergelar muslimah dan berstatus isteri berpakaian. Bagi yang bergelar suami dimana duduknya pendirian korang dalam hal-hal seperti ini?










Sumber : http://yatiechomeyl.blogspot.com , http://leggingseksi.blogspot.com/

5 comments:

  1. macam dah trendlah sekarang nie tengok memang ramai yang pakai even kita nak pakai seluar pun carik yang longgar...

    ReplyDelete
  2. itulah zaman skang kurang rasa malu.. kalo teringin nak pakai legging tu pakai dalam rumah sudah... mcm sy pakai legging hanya dalam rumah pastu legging tu sy jadikan pengganti kain dalam time pakai jubah..

    ReplyDelete
  3. mmg skrg ni makin jadi trend pakai legging ni... tapi klu pakai tudung dan pakai legging mmg tak kena rasanya..mengaibkan imej wanita islam je kekdahnya...

    ReplyDelete
  4. btol jugakk..eyla sokong ape yg cik anamarza ckp.... mmg nmpk cam ta pakai pape poen...walaupun da jdik trend...but bia lahh sopan...pakai dlm umah poen bole....btol ta...kire uptodate jugakk lahh kan....

    ReplyDelete
  5. pakai ketat2 ni selesa ke..??adoi, menyakitkan mata adala......

    ReplyDelete