Jenayah di mana2, bila2 masa..Beware!





Location : Restoran Subur Seksyen 15 Shah Alam 
Date / Time : 28th August 2011 @ 0355hrs to 0405hrs 

Ana : Malaysia makin tak selamat, dah banyak kejadian jenayah tak kira tempat dan waktu!

4 comments:

  1. memang menakutkan..tempat terbuka pun leh gak..

    ReplyDelete
  2. yew la kan. mcm dah TERselamat dah duk negara sendiri. kenapa perkara mcm nie blh berlaku. adakah rakyat negara nie makin ganas dan jahat? takutnya bila nak kuar rumah sekarang nih.

    ReplyDelete
  3. sebbaik family yg ada anak kecik tu tak diapa2kan....
    tempat terbuka pun tak selamat sekarang...

    ReplyDelete
  4. jenayah dimana2..luar rumah dan juga dalam rumah..hanya pad Allah je kita mampu berserah moga di lindungi dr mereka2 yg berniat jahat

    ReplyDelete