Mop bergerak a.k.a Auto Mop


Tahap perkembangan antara bayi tu berbeza-beza, ada yang cepat dan ada yg lambat. Tul tak?

Teringat masa Safiyya dan Rifqi masih bayi dulu, rasa lambatnya nak boleh ke balikkan badan dan meniarap, tapi Ainul umur 3 bulan lebih dah boleh balikkan badan. Pastu duk keje golek-golek nampak tak de gaya nak bergerak langsung, dah masuk umur 5 bulan baru laju meniarap.

Bila dah laju tu, serata ceruk la dia pergi. Rilex keje mama tak yah nak susah-susah mengemop sebab dah ada Mop Bergerak. Boleh gitu?

Pakai comel-comel, tapi duk keje mengemop lantai, apa kes?
(^_-)
hahaha gurau jer!

Tapi ada ke mak bapak yang sanggup pakaikan anak dia baju cam kat bawah ni?

Dah ghupe mop bergerak je klau pakai camni eik
(pic credit to here)


1 comment:

  1. ish.. aku tak sanggup nk pakaikan anak baju camtu..
    cam penderaan pun ada dah.

    ReplyDelete