Lampu Solar Botol : Hidup perlu kreatif


Vieo kat bawah ni tentang penggunaan lampu solar menggantikan lampu elektrik biasa untuk kegunaan di siang hari. Bukan sahaja di Filipina, ada  negara lain jugak yang guna cara yang sama, tapi saya lupa la pulak negara apa. Korang search sendiri je la eik.

Lampu camni memang sesuai untuk penempatan crowded cam setinggan, Ya la rumah dekat-dekat tak boleh nak buat tingkap banyak-banyak untuk pengcahayaan dari luar masuk kan. Kalau dah namanya duk setinggan  tu faham-faham je la bukan banyak duit nak bayar bil elektrik , guna lampu siang dan malam mau sengkek jugak kan nak membayarnya.




Ada yang berminat pasang lampu camni tak?


2 comments: