Scandal Pensil dan Kaset ?


Apa kes plak scandal pensil dan kaset ni?



Teka teki teka tekuk siapa tahu, ce citer sikit!

Pssst ada tak yang tak pernah tengok kaset depan mata dan tak pernah pegang langsung kaset ni? 

7 comments:

  1. zaman sekarang...cd je. kaset dah xde

    ReplyDelete
  2. nostalgia.. teringat masa kecik2 dulu gulung kaset dgn pensil time radio punya rwd dgn fwd tu rosak hehehehhe

    ReplyDelete
  3. Mutor kaset gune pensel la ni....

    ReplyDelete
  4. yer.. yer.. guna pensel atau pen nak gulung balik pita kaset. bila pita tu dah keronyok, bunyik pun dah tak sedap lagi...

    ReplyDelete
  5. hahha... zaman dedulu kalo nak dengor kaset kena lah standby pensel.. almaklumlah selalu jer tersangkut tape tuh... & lagi satu radio buruk yg dah jam butang rewind nya... ;)

    nostalgik...

    ReplyDelete
  6. guna jari kelinking pun boleh jugak, tp biasa org guna pensel la

    ReplyDelete