Tak memuaskan hati tapi hati puas


Camna tu..tak memuaskan hati tapi hati puas?

Korang pernah alami situasi 2 dalam 1 ni jugak tak?

Dalam satu situasi kita merasa dua perasaan yang berlawanan cam sedih dalam gembira or terkejut tapi seronok...

Rasanya biasa kan kita alami keadaan 2 dalam 1 ni.

Cam saya ni storynya camni Jumaat lepas "merajinkankan" diri buat roti . Dah agak lama tak meroti tetiba teringin nak buat. Hasilnya kurang memuaskan hati tapi dek kerana hubby puji kata okey sedap roti tu jadi hati rasa puas la sebab dapat pujian kan.

Roti yang kejadiannya tak memuaskan hati tapi hati puas dapat pujian  dari hubby

Ana : Lepas ni boleh la bereksperiment buat roti lagi, hikhikhik!

6 comments:

  1. hish..cantik la tu...saya kalau buat roti mesti keras macam batu bila sejuk..sebab tu lagi suka buat kek..hehehe...

    ReplyDelete
  2. hehehe.....
    ambil hati dan puas hati....

    nanti makan hati susah hati pulak

    ReplyDelete
  3. Ana..yang penting suami suka..lepas ni boleh buat lagi..

    ReplyDelete
  4. memang puas hati bila mendapat pujian..

    paling tak best, kita masak dah sedap dah.. adik2 kata best.. anak2 pun suka makan.. sekali suami kata tak leh masuk tekak dia...

    memang hampeh jer rasa... :p

    ReplyDelete
  5. Kannn bestkan kalo dpt pujian :D

    ReplyDelete
  6. ehehe..mcm bwat asgment r sllu ny..bile compare dgn membe, kite mcm byk kekurangan tp last2 dpr marks lg tgi..puas atiii :P

    ReplyDelete