11111 atau tunggu 111111 ?


Tarikh hari ni 1hb 11 2011 atau 01.11.11 . Tak de ke ye yang nak abadi kan tarikh 1.11.11 ni? atau mungkin ada yang tunggu 11hb nanti lagi banyak 1 kan 11.11.11.


Bagi bayi yang lahir pada tarik 11hb November 2011 nanti terutama bayi yang lahir di terengganu lagi la banyak nombor 1 dalam kad pengenalan dia kan 111111-11-XXXX, pastu pulak waktu kelahiran 11.11am lagi la senang mak bapak dia nak ingat kan.

Pada yang nak berkahwin pun, kalau rasa nak senang suami ingat tarikh anniversary boleh pilih tarikh 11.11.11.  pastu akad nikah pukul 11.11am sebelum solat jumaat. Kalau mana-mana pasangan yang kahwin tarikh tu dan lepas dah lama kahwin still tak boleh ingat jugak tarikh keramat tu memang kes naya sungguh la. Senang sesangat nak ingat kan?

Satu lagi tarikh 20.11.2011 ni nanti pun tarikh yang cantik jugak kan?

Ana : Ramai je yang taksub ngan satu-satu nombor tu kan?



7 comments:

  1. tganu 11 ek?
    erkk. banyok nye..
    tapi kalo terpilih le, wuihhh

    ReplyDelete
  2. sure ramai sungguh orang kawen tarikh 11.11.11 tu kak..

    ReplyDelete
  3. mesti ramai yang tunggu sebelas sebab jatuh hari jumaat, sabtu dah boleh sanding.. hehehe

    ReplyDelete
  4. mmg pun kak....ada juga yg terlalu taksub dengan angka2 yg macam ni. setiap tahun ada ajelah...

    ReplyDelete
  5. susah gak kalo taksub dengan nombor ^_^

    ReplyDelete
  6. hehhe.. lately ni ramai yg terlalu taksub dgn nombor..

    ReplyDelete
  7. tarikh keramat tu..to selena gomez by bawang

    ReplyDelete