Mee Segera oh Mee segera ! (Biar gambar yang berbicara)


Mee segera oh Mee segera!


9 comments:

  1. ayoyo..

    macam2 dah bagi kesedaran, tapi hok tu juga ler orang gemor makan

    ReplyDelete
  2. huk huk huk..camne ni..dah telan byk gila masa mula2 peknen...waa..moga2 Allah selamatkan

    ReplyDelete
  3. ramai org yg makan mee segera dgn cara rendam & terus letak perencahnya..

    cara yg betul adalah - rebus dulu & toskan air rebusan, then baru la masak ikut stail sesuka hati.. ;)


    the fact is >> kakyong memang x suka mee segera ni.. hatta dok asrama & masa di kampus dulu pun memang x makan.. x pernah ade stock pun...

    ReplyDelete
  4. alamak, banyak nya benda yang berbahaya, tp sekali-sekala makan mee segera memang sedap kan..:)

    ReplyDelete
  5. woh...dah lama tak makan...hehehe

    ReplyDelete
  6. FEVERET ANAK MUNNA NI TAPI YG MAGGI GORENG JE....ADUHAI

    ReplyDelete
  7. tp makann ni yg paling mudah dan cepat disediakan...huhu

    ReplyDelete
  8. errkkk... biar betol!! seram plak..

    ReplyDelete