Teruskan sokongan anda : 23 & 27 November ni ada game lagi!


Siapa tak tengok bola semalam?
Mesti ada juga kan yang tak berkesempatan nak menontonnya...

Pada yang setia mengadap 120minit masa perlawanan bola antara Malaysia dengan Indonesia semalam, camna perasaan korang?

Ada ke yang sesak nafas menengoknya?

Saya awal-awal kurang memberi tumpuan sebab buat keje lain, tapi bila dah nak penghujung jadi makin teruja pulak nak menyokongnnya. Nasib baik la anak-anak tak terkejut dengan keterujaan mama dan abahnya bersorak. Kihkihkih

Tahniah Skuad Bawah 23 tahun Malaysia, berjaya mengekalkan emas.

Tapi walau dah menang mereka tak boleh nak celebrates lebih-lebih jugak kan. Sebab masih ada 2 perlawanan terdekat yang perlu di beri tumpuan sepenuhnya. 23hb ni lawan dgn syria pastu 27hb pulak nak kena lawan ngan Bahrain pulak untuk kelayakan ke olimpik

So teruskan sokongan anda.....

Pulang dgn Baracuda


7 comments:

  1. Mereka kepenatan..tak cukup rehat...kita doakan mereka terus berjaya :)

    ReplyDelete
  2. hehehe...kelayakan olimpik....susah tu

    ReplyDelete
  3. menang atau kalah sokongan kenalah diteruskan.. sy mlm td berdua dgn damia tgok bola sbb papanya tgok kt kedai dgn kwn2..walau 2 orang semangat gak tgok dan damia pun sama teruja..tak pastilah dia tau tak mana 1 msia mn 1 indon heehhe yg pasti sm2 jerit dgn dia ^_^

    ReplyDelete
  4. excited sgt tengok game semalam..kalo kalah pun redha je..pape teruskan perjuangan harimau2 sekalian

    ReplyDelete
  5. saya pun tengok sikit2 je..husband takde kat rumah..tak bes betul teruja sorang2..hehehe..

    ReplyDelete
  6. yeahhh!! akan terus menyokong!! malaysia boleh!!!

    ReplyDelete
  7. jeling2 aje smlm. pepon tahniah. sian dorang penat,esok ada lagi

    ReplyDelete