Adakah Anda Lelaki Sejati ?



Eh jap, apa kah maksud sebenarnya "Lelaki sejati" tu ? Rasanya bermacam pengertian dan maksud perkataan ni kan?

Lagi pun lain orang lain kefahaman tentang bagaimana yang dikatakan Lelaki Sejati. kan?

Okey la sebenarnya bukan nak bahas atau nak kupas tentang "Lelaki Sejati".  Pada korang kan, apa perkara pertama yang terlintas kat kepala korang masa baca tajuk entry ni tadi? Sila jawab dengan ikslas eik hihihi

Camna pulak kalau saya buat tajuk entry camni " Cubalah saya jika anda jantan sejati" ? ala-ala tajuk berbaur kontroversi kan


Last soalan : Perlu ke iklan kopi menggunakan tagline seperti diatas ?


Cam biasa intro panjang , bawak pusing ke lain dulu padahal nya nak story pasal tagline kopi kat atas tu je. Camni la ya cara diaorang nak tarik perhatian orang untuk tengok iklan diaorang kan . Kalau setakat letak gambar kopi dalam cawan beserta tagline "minum la kopi ini anda pasti puas" rasanya tak terkesan sangat kot.

Tapi bila letak gambar perempuan dengan tagline "Cubalah saya jika anda jantan sejati" pastinya akan menarik perhatian orang terutama lelaki tul tak?

1 comment:

  1. hok alo...terharu sungguh baca iklan ni T___T.
    pengeksploitasian wanita

    ReplyDelete