Amaran Angin Kencang Di Pantai Timur


Dalam entry "Kek Alunan Kasih : membaking sebelum balik Terengganu " dah beritahu yang kami akan pulang ke terengganu or spesifiknya ke Felda Kerteh 4. Alhamdulillah, petang tadi dah pun selamat kami sampai ke Terengganu ni. Sempat la tadi singgah jap kat Mesra Mall, aktiviti wajib tiap kali balik ke sini (^_-).. Psssttt pada yg tinggal disekitar ni, klau teringin nk jumpa jom ke Mesra Mall hihhii

Kat sini memang cuaca agak mendung, dan baru je tadi hubby cakap member dia yang kerje kat plantar minyak beritahu yang diaorang diarah balik sebab dijangka Angin Kencang akan berlaku.

so rajin-rajin kan diri godek2 kat web Mateorologi Malaysia, memang sah dan sahih la ada Amaran Angin Kencang di sepanjang Pantai Timur ni.


Bila baca Amaran ni, cam tak berani pulak nk pergi lepak-lepak kat tepi Pantai Kemasik nanti. ....

3 comments:

  1. sekarang cuaca tak menentu... KL pun boleh banjir kilat... pantai timur lagi la...

    ReplyDelete
  2. adoi..
    camne la nk gi family day 22hb nieh...
    dh le mmg wat kat pantai area mersing tu...
    harusla percutian yg mendebarkan nnt..huh!

    btw,tq sis=)

    ReplyDelete
  3. memang tgh musim tengkujuh kan kak..

    ReplyDelete