Bila gas memasak habis...


Boleh tak memasak guna pakai kaedah dibawah?



Agaknya kalau time kehabisan gas memasak plus bekalan elektrik pun terputus ditambah pulak hujan lebat dan kemalasan nak keluar pergi kedai beli makanan...MUNGKIN boleh dipertimbangkan kaedah memasak seperti dalam gambar kat atas ni kot.

Tapi rasanya nak masak maggi okey la kan.

9 comments:

  1. wah...kreatif juga kan? rasanya masak meggi atau goreng telur mata kerbau okeylah hehehe

    ReplyDelete
  2. alah guna periuk nasik elektrik aje kalau nak masak tu.. Rebus telur, masak nasi, masak maggi, kadang-kadang masak sup pun boleh dalam tu. Selalu buat time duk bilik sewa dulu. Hahaha

    ReplyDelete
  3. haha..baik masak pakai dapur kayu dari macam ni.. bahaya pun bahaya..

    ReplyDelete
  4. masak maggi ok kot kalau masak gulai,mahu jenuh menunggu

    Jom Singgah Baca : Wordless Wednesday #6 | Kalau Berani Samanlah!

    ReplyDelete
  5. eliss ms duk hostel dulu, siap msk sup ayam lagi tau dlm rice cooker :p

    ReplyDelete
  6. hahahaha kelakar plak tp bahaya nih..

    ReplyDelete
  7. uishk..sgt bahaya okay..
    better pose je la..huhu..

    ReplyDelete