Download Borang Permohonan Bantuan Rakyat 1Malaysia


Camna korang tak berminat ke nak ambil duit RM500 (Bantuan Rakyat 1Malaysia.) ?

Ke korang memang dah banyak duit dan tak berminat langsung nak rebut peluang dapat duit RM500 tu ?

Ya la kan cerewet sikit nak download la nak isi borang la nak hantar borang la, nak tunggu duit tu bulan depan/tahun depan baru dapat kan?

Tapi tak salah orang dah nak beri kita ambil, biar la ada yang kata tu gula-gula sebelum pilihanraya sekalipun. Kalau korang tak nak pakai pe kata korang ambil je dulu pastu sedekah kat yang lebih memerlukan cam anak yatim ke, orang miskin ke, orang tua yang duk kat rumah orang2 tua tu ke, bertambah pahala korang kan.

Bagi yang belum dapatkan borang tu boleh download kat link ni http://www.treasury.gov.my/pdf/br1m/Borang_BR1M.pdf.

Syarat tuk isi borang seperti tertera kat bawah ya:




No comments:

Post a Comment