Cantik tak semestinya Perempuan : Andrej Pejic


Percaya tak, Andrej Pejic merupakan seorang model lelaki yang dipilih untuk menjadi model bagi memperaga pakaian dalam wanita (breast holder)   . Ce tengok gambar kat bawah ni:


Memang menjadi sungguh la Push-up Bra dari Hema ni, sampaikan seorang lelaki pun boleh nampak seperti memiliki breast jugak kan? Rasanya ada wanita yang terus terpikat nak beli bra ni kot bila tengok hasil diatas!

Sebenarnya , ni bukan la pertama kali Andrej Pejic menjadi model memperagakan pakaian wanita, dah banyak kali malah dia ni memang menjadi pilihan pereka fesyen terkenal jugak.


Katakan la ada 10 orang lelaki cam Andrej Pejic ni, rasanya susah model wanita nak cari makan kan?




2 comments:

  1. Yep! penah baca sal ni b4.
    Kalah pompuan dibuatnya.
    Heheh.

    ReplyDelete
  2. muka berstail.. kalo lelaki dia hensem.. muka perempuan nampak sweet..

    ReplyDelete