Fanatik Ustaz Azhar Idrus


Si Suami : Nak simpan janggut panjang cam Ustaz azhar Idrus la

Si Isteri : Lambat lagi la boleh panjang cam Janggut Ustaz tu

Si Suami : Tak pa, Minyak Kelapa Dara mama kan ada, Pakai tu cepat je panjang janggut abang ni,

Si Isteri : Oooohhh patut la cepat je habis Minyak VCO mama tu

Si Suami : Hihihihi mama kan stokis VCO tak pa la.
                  Pasni , mama tengok la tak lama lagi janggut abang macam janggut Ustaz azhar Idrus

Si isteri : *Oooo kalau camtu mama kena pakai niqab la, baru kena ngan janggut abang kan?*(dialog dalam hati je, kang betul2 dia suruh pakai niqab camna????? )

Gambar Ustaz Azhar dengan isterinya


 Ana : hihihihii sekadar selingan je. cerita yang diselitkan dengan iklan dan dialog yang sedikit ditambah perisa.

Psssssttt : Kagum dengan orang yang pakai Niqab, saya "tak sampai seru lagi", Opppsss bukan tak sampai seru , niqab tu tak wajibkan (pendapat majoriti ulama-betulkan saya kalau tersalah fakta) yang wajib ialah pakai tudung yang menutup aurat, labuhkan dibahagian dada, tidak jarang  .


5 comments:

  1. dialog comel..:)

    suka juga dengar kuliah ustaz azhar idrus do youtube...:)

    ReplyDelete
  2. sy pun kagum gk.. buat masa ni dari tudung singkat sy labuhkan ^_^

    ReplyDelete
  3. gelemer sungguh kan ustaz azhar ni..huhu..bagus..dah ramai yg berminat nak dgr ceramah ustaz..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. UAI kate mazhab syafie ade dua pendapat..


    -wajib kerana tutup aurat
    -wajib apabila terlalu cantik dtgkan fitnah, xcantik xdtgkan fitnah x wajib...

    http://www.youtube.com/watch?v=36gtIsxEMU8&feature=related

    ReplyDelete