Pistol gam : my new toys


Bukan budak-budak je ada toys, mak budak ni pun nak jugak ada toys tau. Ni la toys terbaru saya:

Hot Melt Glue Gun (Pistol gam)
Nak buat apa ngan pistol gam ni?

Bila dah ada benda alah ni boleh la baiki apa2 yang perlu di gam, contoh cam kat bawah ni:

Dapat kat anak dara baru beli je dah tercabut , tu yang nak kena gam balik tu.

TAPI tu bukan la sebab utama kenapa saya beria nak beli pistol gam ni. Actually ada projek yang nak dibuat, ianya berkait dengan hobi/minat terbaru saya. 

MINAT apa tu kena tunggu next entry ya . 

Okey la daaaa!!! nak gi sarapan pulak (^_-)

4 comments:

  1. hehehe...panas ni.....bahaya kalau ada kanak²

    ReplyDelete
  2. Haha..tibe teringat zaman nk kawen dlu, punye excited nk hias blik pengantin..guna pistol gam elektrk ni la utk tmpal2 ape yg patut..tgh syiok2 tibe terkena lelehan gam.pergh...melecur ibu jari i u..slmt hntaran dh terima, klu x..mau tolak seribu.huhu

    ReplyDelete