Robot Vs. 3 Idiot


Minat tengok cerita tamil tak?

Rasanya majoriti lebih minat tengok cerita hindustan berbanding cerita tamil kan?

Bagi saya tamil ke hindustan ke saya akan layan tonton kalau jalan cerita dia menarik.

Malam ni kalau tak silap TV3 akan tayang cerita hindustan ( 3 Idiot) dan TV2 pulak akan menayangkan cerita Tamil ( Robot) .

Tolak tepi cerita lain, antara dua cerita ni mana satu yang berkemungkinan korang akan tengok:

An android falls in love with the fiancee of the scientist who created him, and is further manipulated to carry out the cruel agenda of the scientist's rival. Starring Rajnikhnth & Aiswarya Rai

Three ex-college mates set out to find a fellow student, who faked his own death to escape his wife. However, they are unaware he has a secret from them as well. Starring Aamir Khan, Madhavan and Sharman Joshi.

Ana : Pernah tengok cerita The Robot tu dan kemungkinan untuk tengok semula cerita tu tinggi sebab best kot!!! (^_-)


8 comments:

  1. Suami saya peminat citer tamil. Bertembung plak tu ngan citer hindustan. dua2 citer nih best. Tapi saya lagi suka 3 idiots sbb kelakar ☺☺

    ReplyDelete
  2. amie ngan husben teringin beno nak nengok ra.one tu kak..box office katanya kan

    ReplyDelete
  3. alamak.lama dh tak tgk hindustan.hehehe

    ReplyDelete
  4. ila lagi suka tgk citer tamil..lagi real sikit..hwehehe

    Jom Singgah Baca : Wordless Wednesday # 7 |Budak Botak! Sama Tapi Tak Serupa

    ReplyDelete
  5. robot kalu x silap tayang deepavali hrtu. tgk pun dh hujung2...

    ReplyDelete
  6. saya tak berapa minat cerita hindustan/tamil ni...tapi ada satu-dua je yg minat hehe. Mcm cerita KKHH dan Maan

    ReplyDelete
  7. dua-dua dah pernah tengok. Tapi serius 3 idiot tu memang best tau! Rugi tak tengok. Robot tu ala, kesan digital dia bagus kot, tapi 3 idiot banyak pengajaran darinya. Dan Amir Khan memang sangat best di situ...

    ReplyDelete
  8. haha..hero tamil byk sgt misainye..huhu, geli i..ahaks..
    tp heroin tamil setanding kareena kapoor:-P

    ReplyDelete