Saranan CEUPACS : Jangan tandatangan borang opsyen SBPA (Tunggu dulu)


CEUPACS dah sarankan agar penjawat awam tidak menurunkan tandatangan borang opsyen SBPA sehingga perjumpaan pihak CEUPACS dengan Perdana Menteri pada 19hb ni.

So apa keputusan korang (yang keje gomen je la kan) nak tunggu atau terus nak sains je?

Pilihan ditangan korang...TAPI elok tunggu dulu kot

Tuk butiran lanjut kenapa CEUPACS buat keputusan camtu boleh baca kat keratan dibawah atau tonton video dibawah ya.






Sumber : ceupacs.blogspot.com



syadib.blogspot.com from Syed Mohd Adib on Vimeo.

2 comments:

  1. saya tak campur.. hehehhe... semoga dpt membuat keputusan yg tepat.. sabr itu manis.. jgn gelojoh

    ReplyDelete
  2. Bagaimana pula yang tarikh pencen mereka dalam bulan jan ini atau 1 pada, 2,3 atau tarikh lain dan urusan pencen dan siap nak tunggu macammana? Urusan bayar gajinya macam mana?

    ReplyDelete