Siaran terakhir Wardina Safiyyah dan Abby Fana bersama MHI


Ada sesiapa yang minat tengok MHI? Pada yang bekerja memang tak berkesempatan nak tengok kan, lain la surirumah cam saya ni.

Khabarnya esok 30 Disember 2011 merupakan siaran terakhir bagi 2 pengacara wanita iaitu Wardina Safiyyah dan Abby Fana bersama MHI. Tak  sure jugak atas sebab apa tapi dari status FB MHI TV3 diaorang just cakap camtu je



Mungkin jugak Wardina nak sambung belajar so dia nak beri tumpuan penuh kat situ, Abby Fana tak tahu pulak atas sebab apa.

Ana : Minat jugak dengan Wardina dan Abby Fana mengacarakan MHI, pengacara wanita yg lain saya kurang berminat sikit mungkin faktor diaorang berdua dah lama bersama MHI kot.

3 comments:

  1. saya mmg minat dgn kak wardina dan abby :) seronok tgk mereka mengacarakan MHI....lagipula kedu-duanya bertudung

    ReplyDelete
  2. wardina pun nak benti? tak bestla nak tengok pasni

    ReplyDelete