Video : Kanak-kanak diserang siamang di Zoo Melaka




Bila tengok video ni teringat kat story2 budak2 kena gigit dengan kera/ monyet yang sebelum2 ni. Memang lepas ni akan lebih rasa ngeri bila lalu dekat spesis monyet ni semua terutama beruk. kalau beruk lagi bahayakan?

Camna ni, plan nak bawak anak-anak gi Zoo, bila kejadian camni berlaku boleh fikir dua , tiga, empat , sepuluh kali jugak kan?

Hmmmmm.....

2 comments:

  1. Gilos punya siamang. Kah3.
    Gaya berpaut tu memang x bole blah ah. Kalau macam ni memang tak nak aa dekat. Ade jer yg jd mangsa rogol kang. Huhu~

    ReplyDelete