Drama Mr. Labuci : Terbaik punya...


Siapa tengok drama Mr. Labuci slot Cerekarama pukul 10 malam semalam?


Pada korang-korang yang tengok camna, best tak cerita ni?

Hmmm Okey la kan sebagai tontonan di hujung minggu. Ada jugak sikit-sikit pengajaran yg di selitkan cam jangan sesekali merendahkan or memijak kepala suami , even si isteri berjawatan besar dan bergaji lebih dari suami.

Pada yang tak berkesempatan nak tengok dan nak tahu cerita ni tentang apa boleh tengok video promo kat bawah:





Sedikit sinopsis cerita ni : Mr. Labuci mengisahkan Marlique (Azhan Rani) suami kepada Zulaikha (Rozita Che Wan), mempunyai bakat menjahit pakaian dan labuci yang diwarisi dari kepakaran ibunya. Pelakon lain yang turut menjayakan drama ni ialah Ifa Radziah (sbg isteri kpd bos Zulaikha) Roy Azaman (Sbg Kawan kpd marlique) Natasha Hudson (sbg kawan sepejabat Zulaikha) dll.




Sumber : KepalaBergetar

3 comments:

  1. dah tgk malam ni... romantik habis azhan rani dgn RCW...

    ReplyDelete
  2. Ape nama tajaan pakaian RCW dlm cite tu? Yg last skali

    ReplyDelete
  3. terkejut gak tengok isteri dia menengking2 suami mcm tu sekali..ermm

    ReplyDelete