Gaya Tidur Baby : Ya ke camni?


Korang perhati tak camna anak korang tidur waktu malam?

Kebiasaannya anak-anak saya tidur tak lekat kat bantal je. Ainul kalau mama belum masuk tidur lagi, memang aksi dia cam gambar first tu, terkejut dari tidur ,merengek sebab mama tak de kat sebelah pastu sambung balik baring dalam keadaan camtu la. 

Setakat ni tak pernah la jatuh tilam atau berubah kedudukan waktu tidur , buas sikit-sikit tu biasa la. Anak korang pulak?



9 comments:

  1. sejak ada anak mmg mcm nilah selalunya.... tapi takdelah buas sgt pun...

    ReplyDelete
  2. anak saya tak tidur tengah2...biasanya saya yang tidur kat tengah tu..anak tidur sebelah saya.selalunya gaya tidur dia yang macam gambar kedua..heheh

    ReplyDelete
  3. heee kta plak sarah and ashraf macam2 gaya...
    tapi yang paling buas ashraf skrg ni..dia suka main lompat2 badan..kejap g sebelah kan ibu dia kejap dia panjat g sebelah kiri ibu dia plak..

    ReplyDelete
  4. anak sy si hadirah tu gaya tidur mcm gambar kedua,ketiga,keempat.. agak buas la..kdg2 tersorok kat kepala..ntah mcm mana ntah blh tidur camtu..

    ReplyDelete
  5. hehehe kelakar tengok gambar ni.. lagi2 no 6 tu.. damia pun lasak tidurnya.. 1 tilam mmg dia punya.. malam kat atas tgok pagi dah ke sisi bawah..sib baik kitorang dah tidur asing kalo tak jadi macam dalam gambar semua tu ^_^ tapi masa tidur sama dulu sy yg kat tengah ^_^

    ReplyDelete
  6. kalau ahmad memang no 2 tu la kak..punyala menendang2 kat perut mama..huwaa..sian adik baby...

    ReplyDelete
  7. comel betul gaya baby tdo...anak sy tdo mengiring. dah lama mengiring dia meniarap plak...dah meniarap dia merengek. agaknya penat kot..sakit dada. x bahaya ke mcm tu? risau plak...maklum la anak pertama...hihi. skrg dh 5 bulan. tdo x sedar bontot atas lantai..tilam ke mana, bantal ke mana...

    ReplyDelete
  8. hehehehe.. comel...
    anak2 kite... baik laki baik pempuan.. same aje buasnyer..

    ReplyDelete