Gemersik Kalbu Episod 17 - 20


Apa yang menarik dalam Drama bersiri Gemersik Kalbu minggu ni?

  • Episod 17 (30 Januari 2012) : Raihana cuba sedaya upaya untuk menyesuaikan diri dengan kehadiran Sufian sebagai suami dalam hidupnya. 

  • Episod 18 (31 Januari 2012) :    Sufian keluar dari hospital lepas beberapa hari dan kembali ke apartment. Raihana layan sufian sebaik mungkin dan Raihana dapati dia seakan jatuh cinta dengan Sufian.Tambahan pula Sufian seperti benar benar mehamainya dan mengizinkan raihana menziarah pusara Wan Arifin. Bagaimanapun, ketika berada di apartment,Mereka diserbu .Raihana malu dan Sufian pula naik angin.rupanya ada jiran yang nampak dan tanpa usul periksa telah tuduh mereka bersekedudukan tanpa nikah. Raihana kembali ke layangan. Tapi raihana agak tertekan bila hisham berikan borang permohonan cerai kepadanya.

  • Episod 19 (1 Februari 2012) :  Raihana mahu pulang ke Kuala Lumpur tetapi tiba tiba anak anak di rumah anak yatim terlibat dalam kemalangan semasa di sekolah sampai ramai yang terpaksa dimasukkan ke hospital.Sebagai warden, raihana terpaksa bantu Zuraini untuk tangani masalah ini.

  • Episod 20 (2 Februari 2012) :  Adiba pulang dan diminta melakukan ujian secepat mungkin. Adiba dikenalpasti sebagai penderma yang sesuai. Manakala, Raihana disahkan anak kandung Haji Zaini dan Rahimah.  Pembedahan berjaya , Raihana menjaga mak dan Adiba (adiknya) , mak Raihana menghargai dan meminta maaf atas perbuatannya yang lepas. Raihana tak kisah Sufian melawat Tasha.




1 comment:

  1. sana sini org cakap pasal drama ni..saya aja yg tak pernah tgk..ehehehe

    ReplyDelete