Jumlah Metered Earning Tertinggi : Entry Wordless Wednesday



Thank Nuffnang! thanks Dumex!

Ana : Syukur  dan InsyaAllah perancangan nak buat giveaway sempena genap 3 tahun usia blog + besday Rifqi, Safiyya dan Ainul + Anniversary perkahwinan kami akan terlaksana.



5 comments:

  1. bestnya.... munna paling banyak berbelas ringgit je

    ReplyDelete
  2. wah..banyaknya. eliss pantang nampak seratus tu, terus cashout :p

    ReplyDelete
  3. wah tahniah.. kakyong jrg dapat BE (tahun ni belum ada lagi), BE di blog yg ditinggallkan tu pun dpt 12sen jer.. .. dpt trafik tinggi pun tak guna.. hahahaa... mode merajuk dgn Nufff sebab kedekut nak bg BE kat blog kakyong...

    ReplyDelete