Kad Kahwin Lisa & Yusry : Simple bangat!!!




Sumber : Beautifulnara & Forum Cari

Simple!

Cam tak caya pulak ni kad perkahwinan Yusry (KRU) dengan Lisa Surihani. Simple tapi nampak sweet kan?

Zaman sekarang ni kan ramai yang cari kelainan untuk design kad kahwin, tapi Lisa & Yusri pilih design yg simple. Kira kelainan jugak la kan.



9 comments:

  1. biarla biasa2 sj kan asalkan mereka bahgia..moga perkahwinan mereka kekal sampai ke akhir hayat..amin..

    ReplyDelete
  2. xsangka diorang dah nak kawen.. apepon doakan mereka bahgia.. Lisa chomel..

    ReplyDelete
  3. buat mahal2 pun akan akhirnya ke cik tong jugak, erk..

    ReplyDelete
  4. Alhmdulillah...selamat dh diijab kabulkan..
    doa semoga diorg bahagia kekal ke akhir hayat la..ameen~

    ReplyDelete
  5. Eih..silap la..26 feb rupanye..
    Xpe2, semoga berjalan dgn lncar mjlis perkhwinan mereka.ameen~

    ReplyDelete
  6. Psst: vco dh smpai kak.tq so much

    ReplyDelete
  7. laaaa.....simple bebenor...mungkin pengalaman dulu mengajar untuk lebih bersederhana...

    ReplyDelete
  8. senang je..mcm kad kwin org kg kwin..kan elok..

    ReplyDelete