Lagu dalam Vanila Coklat






Antara lagu-lagu yang menjadi latar dalam Drama Vanilla Coklat





  1. Penerang Hati by 6ixth sense feat saujana

  2. Cinta & Benci by Geisha

  3. Cukup Tak Lagi by Geisha

  4. Remuk Jantungku by Geisha

  5. Kenangan Hidupku by Geisha

  6. Tapi Bagaimana by Spider

  7. Kartita by Awan Band

  8. Rindu 101 by Ghodong

  9. Tentang Rasa by Astrid

  10. Kerana Kasihmu by GX4

  11. Rindu Bukan Teman By Ernie Zakri

11 comments:

  1. ustazah pun minat lagu juga ka.. huhuh.. visit my blog at http://sembangmalaysia.blogspot.com/.. harap follow k. thank.. i done follow your blog

    ReplyDelete
  2. damia suka tengok cite ni dan suka lagu penerang hati ni ^_^

    ReplyDelete
  3. banyak lagu geisha kan. tapi suka gila lagu penerang hati tu.

    ReplyDelete
  4. YOU FORGOT TO LIST ONE SONG A.K.A MY FAVORITE SONG!!! RINDU BUKAN TEMAN BY ERNIE ZAKRI

    ReplyDelete
  5. tentang Rasa by Astrid

    ReplyDelete
  6. Ade lagi lah lagu dalam vanilla coklat . Nak tajuk lagu tu boleh tak ?

    ReplyDelete
  7. erm..lg 1..ape lagu yg mlatari episod 8 ek???sedap kot lagu tu..huhu

    ReplyDelete
  8. wahhh...suami suka lagu astrid tu..tentang rasa...sweettttt

    ReplyDelete
  9. download lagu -lagu dalam vanila cinta...jom lawat
    http://admya.blogspot.com/2011/12/lagu-tema-dalam-drama-vanilla-coklat.html

    ReplyDelete
  10. cite nye sudah abez lah..
    hahahaha

    ReplyDelete
  11. the best ending...

    ReplyDelete