10 Golongan yang menzalimi diri sendiri


Sama-sama la kita berusaha agar tidak tergolong dalam 10 golongan yang menzalimi diri sendiri. 


Dalam tak sedar memang sikit-sikit kita ada menzalimi diri sendiri kan? Terutama zaman sekarang ni usah kan kata nak ambil tahu keadaan jiran sebelah makan ke tidak, siapa jiran sebelah menyebelah rumah pun belum tentu kenal, terutama di bandar-bandar besar. Tapi tak semua macam tu, ada segelimtir je kan ?

4 comments:

  1. banyak perkara yg kita zalimi tanpa kita sedari rupanya.

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...dah la kita menzalimi org, diri sendiri pun dizalimi

    ReplyDelete
  3. tulah kan, secara tak sedar dah menzlimi diri sendiri pula...huhu

    ReplyDelete
  4. menarik entry nie,,tanpa kita sedar kita menzalimi diri sendiri,,,,masyaallah.........

    ReplyDelete