Agar-agar lumut & kenangan "semalam"


Masa singgah baca entry umie mia tentang agar-agar baru ni, tergoda la pulak tengok agar-agar lumut yg dia upload tu. Rasa dah berzaman sungguh tak makan agar-agar camtu apatah lagi membuatnya. Bila last sekali buat pun dah tak ingat, rasa cam last sekali buat masa duk kat KL 3 tahun lepas kot.

Eh ya ke? 3 tahun tu kira lama la kan?

Pejam celik dah 3 tahun dah meninggalkan KL dan duduk di kuala dan ulu. Rasa rindu pulak nak turun KL. Tah bila berkesempatan nak pergi sana, teringin nak jumpa kawan-kawan sepejabat dulu....

Teringin nak menyusur kembali jalan-jalan yang biasa dilalui dulu, mengimbau kenangan zaman jadi warga KL. Tak rindu pun nak jadi warga KL semula cuma sesekali teringat je!

Resipi Agar-agar lumut
Sumber : Citarasawan


6 comments:

  1. agar2 ni lah selalu munna buat dulu bila ada apa2 majlis kat rumah... sekarang bila dah pandai buat puding lama dah x buat agar2 ni

    ReplyDelete
  2. makan sejuk2.. yummeh.. nyaman je lalu kat anak tekak...

    ReplyDelete
  3. assalam ana..acik memang suka makan agar2 tak kira macam mana pun di buat..lagi la bila dah disejukkan dalam peti ais.

    ReplyDelete
  4. Ishk..gile windu la kat agar2 ni.harus tggu bln pose agaknye bru jumpe..sobh:'(

    ReplyDelete
  5. tak sangka kak ana tergoda plak hehehe sy rajin buat agar2 pun sebab mia.. suka sgt makan agar2.. dari dia makan summi baik buat sendiri kan ^_^ dah lama sy tak berblog sebab mia masuk wad..

    ReplyDelete