Marsha bertudung dalam Filem Qada'


Filem arahan Michael Ang bertajuk "qada" yang mungkin akan ditayangkan pada penghujung tahun ini. Filem ini membariskan pelakon seperti Marsha Milan Londoh, Sharifah Sakinah & Amar Ashyraf.

Sinopsis untuk filem ni belum ada lagi, tapi walau hanya dengan melihat teaser Trailer  tuk filem Qada' ni dah boleh agak jalan cerita secara kasarnya. Ending? hmmm bila tengok dalam gambar kat sebelah ni macam sedikit sad ending tapi tak sure la kan.

OST tuk filem Qada' ni pula menggunakan lagu Kerna Ku Sanggup nyanyian Agnes Monica.




Kerna Ku Saggup (Agnes Monica)


Kerana ku sanggup
Biar aku sentuh mu,
Berikan ku rasa itu
Peluk mu yang dulu, Pernah buat ku
ku tak pernah paksa mu , untuk tinggal di sisiku,
Walau kau yang selalu sakiti aku dengan perbuatanmu

Namun sudah kau pergilah
jangan kau sesali
Kerna ku sanggup, walau ku tak mahu
Berdiri sendiri tanpamu
Ku mau kau tak usah ragu
Tinggalkan aku
ouuu….. kalau memang harus begitu

Tak yakin ku kan mampu
Hapus rasa sakitku
Ku selalu perjuangkan  cinta kita,
namun apa salahku
Hingga ku tak layak dapat kan kesungguhanmu
Kerna ku sanggup walau ku tak mahu

Tak perlu kau buat aku mengerti
Tersenyumlah karena ku sanggup.

No comments:

Post a Comment