Kek Batik Arora : 5 rasa dalam 1 kek


FRESH FROM THE OVEN!!!! ◠‿◠


Buat kek ni untuk dimakan petang ni. Memang betul-betul fresh dari oven la ni. Masak je biar sejuk sikit terus posing sebab bebudak ni dah tak sabar nak makan.


Kek Batik Arora ni menggunakan 5 warna dan 5 rasa, tapi tang warna purple tu tak nampak sangat, mungkin faktor warna ungu tu diletak dibawah sekali plus memang sikit je pun buat bahagian adunan purple tu. 


Pembahagian warna dan perisa tuk kek ni seperti dibawah :
  • Purple + perisa keladi
  • Biru + esen vanilla
  • Pink + esen strawberry
  • Oren + esen rose
  • Hijau + esen pandan
Rasanya?

Agak-agak korang perisa apa yang lebih memonopoli rasa kek ni?

Nak tahu kena cuba sendiri la eik... ◠‿◠

Resipi dan cara nak membuatnya



Sumber Resipi :  http://denuanza.blogspot.com

4 comments:

  1. Miza order jer nak makan kek batik ni... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. makin femes dah kek batik arora ni.
    sana sini cuba buat kek batik ni. aku? ntah la.. oven tak berapa sihat la huhuhu!!!

    ReplyDelete
  3. cam sedap je kek ni..nanti leh la cuba

    ReplyDelete
  4. Of coz rase keladi kan yg lebih..huhu..nyum..nyumm

    ReplyDelete