Roti Goreng Ranggup inti kaya


Menu sampingan untuk sarapan pagi. Even kalau buat Roti goreng ranggup ni untuk minum petang pun okey je.

Selalu memang letak inti kaya, belum cuba lg letak jem or inti lain. Lagipun kat rumah ni memang hanya ada kaya je , sebarang jenis jem memang jarang sangat di beli.

Roti putih ni boleh dipelbagaikan cara memakannyakan, ada setengah orang suka makan begitu sahaja, ada yg suka buat puding roti, bingka, ada yang suka buat roti bakar, roti goreng , pendek kata macam-macam gaya la.

Korang pulak kalau makan roti putih suka makan macam mana , letak sapuan apa , atau cicah dengan kuah apa?

Bagi yang tak pernah try buat atau makan roti goreng ranggup ni boleh usha-usha bahan-bahan dan cara-cara membuatnya di bawah.

Resipi Roti Goreng Ranggung
Sumber : Anna Qaseh AzZahra


4 comments:

  1. ooo..cenggini cara buatnya..menarik ni leh cuba

    ReplyDelete
  2. saya dah try da brekfast pg td..
    berjaya buat
    en hubby pun layan
    thanks kak bg resepi
    xrugi mencuba

    ReplyDelete